close
تبلیغات در اینترنت
۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • مهندسی کامپیوتر و IT
  • پایان نامه مهندسی کامپیوتر
  • پایان نامه فناوری اطلاعات IT
  • جزوات مهندسی کامپیوتر و IT
  • مقالات ترجمه شده کامپیوتر و IT
  • مهندسی عمران
  • پاورپوینت مهندسی عمران
  • جزوات مهندسی عمران
  • پایان نامه مهندسی عمران
  • رشته مدیریت (تمامی گرایش ها)
  • مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
  • پایان نامه رشته مدیریت
  • پاورپوینت رشته مدیریت
  • رشته حقوق (تمامی گرایش ها)
  • پایان نامه رشته حقوق
  • جزوات رشته حقوق
  • کار تحقیقی رشته حقوق
  • پژوهش های قانون اساسی
  • پایان نامه و مقاله فنی مهندسی
  • مهندسی برق ، الکترونیک ، مخابرات
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی معماری
  • مهندسی ساخت و تولید
  • مهندسی منابع طبیعی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی شیلات
  • مهندسی صنایع
  • مهندسی مواد
  • مهندسی نقشه برداری
  • مهندسی تاسیسات
  • مهندسی شیمی
  • مهندسی متالوژی
  • مهندسی نساجی
  • مهندسی معدن
  • مهندسی نفت
  • محیط زیست
  • جوشکاری
  • پایان نامه و مقاله علوم انسانی
  • اقتصاد
  • جهانگردی
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • ادبیات فارسی
  • علوم سیاسی
  • علوم اجتماعی
  • مدیریت صنعتی
  • مدیریت روابط عمومی
  • روانشناسی و علوم تربیتی
  • گرافیک
  • هنر
  • بیمه
  • صنایع دستی
  • پاورپوینت - پایان نامه و مقاله پزشکی
  • بهداشت عمومی
  • روان پزشکی
  • پزشکی
  • ژنتیک
  • پایان نامه و مقاله علوم پایه
  • زیست شناسی
  • زمین شناسی
  • دندانپزشکی
  • دامپزشکی
  • پزشکی
  • جزوات دانشگاهی
  • جزوات دروس مشترک دانشگاهی
  • جزوات مهندسی برق
  • جزوات مهندسی مکانیک
  • جزوات رشته حسابداری
  • جزوات مهندسی فیزیک
  • جزوات مهندسی معماری
  • جزوات مهندسی ریاضی
  • جزوات مهندسی صنایع
  • جزوات مهندسی شیمی
  • جزوات رشته روانشناسی
  • جزوات مهندسی مخابرات
  • جزوات رشته مدیریت
  • جزوات تربیت بدنی
  • کامپیوتر و IT
    برق
    عمران
    مکانیک
    عمومی
    پزشکی
  • پایان نامه بررسی چالشهای امنیتی در محاسبات ابری و راهکارهای کاهش آن
  • پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد
  • پایان نامه بررسی تغییرات رابط کاربری بر نحوه تعامل کاربر با شبکه های اجتماعی
  • پایان نامه الگوریتم طبقه بندی k نزدیک ترین همسایه فازی داده برای محرمانگی در محاسبات ابری
  • دانلود فایل ورد پایان نامه (Word) بررسی شبکه های کامپیوتری سخت افزار و نرم افزار شبکه
  • دانلود پایان نامه ارائه یک سیستم تشخیص ورود به شبکه کامپیوتری با استفاده از الگوریتم فراابتکاری
  • دانلود فایل ورد پایان نامه Word نهان نگاری تصاویر دیجیتال با استفاده از تبدیلات موجک چندگانه
  • پایان نامه استفاده از شبکه های نرم افزار محور(SDN) مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی (CN)
  • دانلود فایل ورد پایان نامه Word امکان سنجی کاربرد یادگیری سیار در ایران
  • دانلود پایان نامه ارشد : نسل آینده ی سیستم های کامپیوتری: اینترنت اشیاء (IOT)
  • پایان نامه بررسی ساختار شبکه های ATM
  • پایان نامه استفاده از شبکه عصبی مصنوعی مبتنی برالگوریتم رزونانس تطبیقی دربازشناسی چهره
  • رفع ماتی از تصاویر چهره به منظور استفاده در یک سیستم بازشناسی چهره
  • ارائه مدلی برای حل مسائل ارضاء محدودیت با استفاده از سیستمهای چند عامله
  • اندازه گیری بلوغ حاکمیت معماری سرویس گرایی سازمان با استفاده از چارچوب COBIT
  • در صورتی که مقاله یا پایان نامه و جزوه مورد نظر خود را در اینجا پیدا نکردید، ناقص و یا حذف شده باشد به سایت ام پی فایل مراجعه کنید

    www.mpfile.ir (اینجا کلیک کنید)

    یا به شماره 09395794439 پیامک بزنید

    بازاریابی با ایمیل در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته بسیاری از افراد در ایمیل مارکتینگ موفق نیستند. در این مقاله به چند اشتباه رایج می‌پردازیم که پرهیز از آنها نتیجه عملیات بازاریابی با ایمیل را بهتر می‌کند.

    1. نوشتن کل موضوع در متن ایمیل

    یکی از اشتباهات افراد تازه‌کار در بازاریابی با ایمیل آن است که متن ایمیل را مانند متن یک آگهی چاپی طراحی می‌کنند. آنها تمام موضوع را در متن ایمیل توضیح می‌دهند و توقع دارند مخاطبشان با خواندن متن ایمیل تصمیم نهایی خود را بگیرد. ایمیل در‌ واقع تبلیغی برای یک صفحه مشخص در سایت شما است. شما باید در آن تبلیغ حس کنجکاوی را تحریک کنید و مخاطب را ترغیب کنید تا روی لینک داخل ایمیل کلیک کند و به صفحه خاصی از وب‌سایت شما مراجعه کند.
    یکی از مزایای این‌ روش آن است که تعداد علاقه‌مندان به یک موضوع مشخص می‌شوند. فرض کنید فردی به خرید یک جاروبرقی هوشمند علاقه‌مند است و شما در متن ایمیل قیمت آنرا نیز درج کرده‌اید. این فرد با دیدن قیمت، از خرید منصرف می‌شود و ایمیل را می‌بندد. بنابرین به وب‌سایت شما مراجعه نمی‌کند و شما به‌هیچ وجه نمی‌توانید تشخیص دهید که چند درصد افراد به محصول علاقه‌مند هستند و مشکل آنها فقط قیمت بالای محصول است.
    من در بازاریابی ایمیلی از روشی استفاده می‌کنم که نام آنرا «حذف پارامترهای تصمیم‌گیری» گذاشته‌ام. در این روش هر پارامتری که تاثیر قابل‌توجهی بر فرایند تصمیم‌گیری مخاطب دارد از ایمیل حذف و به صفحه وب‌سایت منتقل می‌شود. بنابرین کسانی بر لینک داخل ایمیل کلیک می‌کنند که به موضوع اصلی علاقه‌مندند ولی شاید موانعی وجود دارد که از خرید منصرف ‌شوند.
    بنابرین اگر تمام مطلب را در متن ایمیل بنویسید نمی‌توانید آماری باارزش جمع‌آوری کنید، ولی با هدایت علاقه‌مندان به سایت، آمار علاقه‌مندان به محصول یا خدمتی خاص مشخص می‌شود.

    2. هدایت افراد به صفحه اصلی سایت

    مورد دیگری که در ایمیل‌های ایرانی بسیار مشاهده می‌شود، هدایت مخاطبان از داخل ایمیل به صفحه اصلی سایت است. این کار درست مانند آن است که ما یک فروشگاه بسیار بزرگ داریم که شامل هزاران لباس مختلف است و وقتی مشتری وارد می‌شود و لباس خاصی می‌خواهد به او بگوئیم تمام قفسه‌ها را جستجو کند تا لباس موردنظر خود را بیابد. مشتری شاید از خرید منصرف شود و از فروشگاه خارج شود و هیچگاه برنگردد!
    معمولا بازاریابی با ایمیل با هدفی مشخص برگزار می‌شود. پس باید مخاطب را دقیقا به صفحه خاصی از سایت هدایت کنیم که اطلاعات بیشتری درباره آن ایمیل خاص ارائه می‌شود. بسیاری از افرادی که به محتوای ایمیل علاقه‌مند می‌شوند و لینک موردنظر را کلیک می‌کنند، اگر به صفحه اصلی سایت هدایت شوند شاید توجه‌شان به مورد دیگری در سایت جلب شود و موضوع اصلی را فراموش کنند و هیچگاه به صفحه‌ای که موردنظرمان بود وارد نشوند. توجه کنید که افراد وقتی از اینترنت استفاده می‌کنند حافظه کوتاه‌مدت بسیار ضعیفی دارند، زیرا معمولا چندین سایت به‌طور همزمان باز است و گاهی فراموش می‌کنند سایت خاصی را به چه دلیل باز کرده‌اند!
    بنابرین در متن ایمیل مخاطب را دقیقا به ادامه همان مطلب در سایت هدایت کنید. اگر محصولی را معرفی می‌کنید مخاطب را به صفحه محصول هدایت کنید و نه صفحه اصلی سایت.

    3. ارسال ایمیل انبوه به افراد ناشناس

    بسیاری از افراد، ارسال ایمیل انبوه را با ایمیل مارکتینگ یکسان می‌دانند. ارسال ایمیل انبوه به کسانی که نمی‌شناسیم کار باارزشی محسوب نمی‌شود و معمولا بازده مناسبی ندارد. ایمیل‌های انبوه به احتمال زیاد وارد پوشه هرزنامه‌ها می‌شوند و فروش قابل‌توجهی ایجاد نمی‌کنند. همچنین افراد از غریبه‌ها به‌راحتی خرید نمی‌کنند. معمولا افراد از سایت‌هایی خرید می‌کنند که خودشان قدم اول را برداشته‌اند و حتی آدرس ایمیل خود را در آن سایت وارد کرده‌اند یا عضو سایت شده‌اند.
    شاید بلافاصله بگویید سایت من اعضای زیادی ندارد تا برایشان ایمیل بفرستم. یکی از اولین گام‌ها و شاید مهم‌ترین گام در بازاریابی اینترنتی فهرست‌سازی نام دارد. منظور از فهرست، آدرس ایمیل علاقه‌مندان به زمینه فعالیت سایت است. شما می‌توانید با ارائه فایل‌های آموزشی رایگان، مطالب ارزشمندی که در بخش اعضا قرار دارد و … مخاطبان را به عضویت در سایت ترغیب کنید. ارسال ایمیل انبوه مانند هدف قرار دادن یک نقطه در تاریکی مطلق است، احتمال اصابت تیر به هدف بسیار کم است. ارسال ایمیل به اعضا مانند هدف قرار دادن همان نقطه در روشنایی است. در حالت دوم حتی اگر تیرهای کمتری داشته باشید احتمال موفقیت بیشتر است.
    نکته دیگر آن است که بسیاری از افراد و شرکت‌هایی که ادعا می‌کنند ایمیل‌های گروهی به صدها هزار نفر می‌فرستند، ادعایشان را به هیچ طریقی ثابت نمی‌کنند و در بسیاری از موارد اعداد واقعی بسیار کمتر هستند.

    4. ارسال مداوم ایمیل‌های تبلیغاتی به اعضا

    وقتی فردی عضو سایت شما شد و آدرس ایمیلش را در اختیارتان قرار داد، شما می‌توانید ایمیل‌هایی برایش ارسال کنید. البته این موضوع نشان نمی‌دهد که او برای همیشه به سایتتان وفادار خواهد ماند. اگر می‌خواهید فروش قابل‌توجهی ایجاد کنید بر ایجاد و حفظ ارتباط خوب با مخاطبان سایت کار کنید. این ارتباط خوب با ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی به اعضا ایجاد نمی‌شود. گاهی لازم است ایمیل‌هایی بفرستید که در آن فقط سود مخاطب لحاظ شده است و نه سود خودتان. مثلا می‌توانید مطالب آموزشی جالب، بخش‌هایی از نشریات و … را ایمیل کنید. اعضای سایت نباید به این نتیجه برسند که تمامی ایمیل‌های شما فقط تبلیغاتی هستند و هیچ ارزش دیگری ندارند.
    ایده بهتر آن است که خبرنامه درست کنید. خبرنامه مجله‌ای یک صفحه‌ای است که برای اعضا ایمیل می‌شود. خبرنامه ممکن است شامل معرفی محصول یا فروش ویژه باشد، ولی حتما بخش‌هایی خواندنی و باارزش هم دارد. مثلا نکات و ترفندهای جالب، فهرست مقالات جدید سایت و موارد مشابه.
    بهتر است بیش از نیمی از مطالبی که برای اعضای سایت می‌فرستید تبلیغاتی نباشد و قصدتان واقعا کمک به اعضای سایت باشد. با این دیدگاه فروش خیلی سریع‌تر افزایش پیدا می‌کند.

    5. نوشتن متن برای گروهی بزرگ

    این راز را از فردی یاد گرفتم که یکی از موفق‌ترین ناشران کتاب‌های مدیریت است. او در مقاله‌ای که چند سال قبل منتشر کرد توضیح داد که خوانندگان ایمیل شما نمی‌دانند که آیا شما این ایمیل را برای صد هزار نفر فرستاده‌اید یا فقط برای خودشان! وقتی می‌خواهید متن ایمیل را بنویسید هیچگاه آنرا برای یک گروه ننویسید. یکی از بهترین مشتریانتان را در ذهن تصور کنید و فرض کنید این یک نامه ویژه برای آن مشتری است. در اینصورت مخاطبان ازخواندن ایمیل شما لذت می‌برند و حتی شاید خرید کنند.
    بنابرین ایمیل را خطاب به یک فرد خاص بنویسید. از افعال مفرد استفاده کنید و این ذهنیت را ایجاد نکنید که این متنی عمومی است که برای هزاران نفر ارسال شده است. بهترین حالت آن است که خواننده ایمیل احساس کند این ایمیل به‌طور ویژه و انحصاری برای خودش نوشته شده است!

    به نقل از ایران ویج

    در صورتی که مقاله یا پایان نامه و جزوه مورد نظر خود را در اینجا پیدا نکردید، ناقص و  یا حذف شده باشد به سایت ام پی فایل مراجعه کنید

    www.mpfile.ir (اینجا کلیک کنید)

    یا به شماره 09395794439 پیامک بزنید

    درباره :
    برچسب ها : ۵ اشتباه بزرگ در بازاریابی با ایمیل ,
    بازدید : 568 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    ارسال نظر برای این مطلب

    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتیرفرش کد امنیتی
    مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • ترجمه مقاله تشخیص وسایل نقلیه مخرب به وسیله ی نظارت بر شبکه های Ad-hoc (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت ساختمان پیش ساخته دو طبقه L.S.F در 31 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی روند رسیدگی به جرایم در تعزیرات حکومتی (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی رسیدگی به دادخواست خلع ید و تخلیه با تکیه بر رویه قضایی (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی حق حضانت فرزند در قانون مدنی و قانون حمایت خانواده (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی حق تمتع و اسقاط تمتع در قانون مدنی (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی حال شدن دیون در حقوق ایران (شنبه 23 تیر 1397)
  • کار تحقیقی بررسی جرم ارتشا در فقه و حقوق (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت ترنسپوزون ها (عناصر متحرک) (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت معرفی تکنیک نوردرن بلات(northern blot) (شنبه 23 تیر 1397)
  • پاورپوینت سوخت های زیستی(biofuel) (شنبه 23 تیر 1397)
  • مکانیسم ها و راهکارهای افزایش بیان در گیاهان تراریخت (شنبه 23 تیر 1397)
  • سوال و جواب جزای عمومی 1 پیام نور با پاسخ تشریحی (پنجشنبه 21 تیر 1397)
  • کار تحقیقی جایگاه حق ارتفاق در قانون ایران (پنجشنبه 21 تیر 1397)
  • کار تحقیقی جایگاه حق انتفاع در قانون ایران (پنجشنبه 21 تیر 1397)
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3854
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 2920
  • بازدید امروز : 3,396
  • باردید دیروز : 3,622
  • گوگل امروز : 15
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 17,145
  • بازدید ماه : 69,384
  • بازدید سال : 113,523
  • بازدید کلی : 5,685,046
  • کدهای اختصاصی