close
تبلیغات در اینترنت
خرید دامنه
دانلود سرای دانشجویی - 49
مرورگرهای پیشنهادی :
موضوعات
  • پایان نامه و مقالات فنی مهندسی
  • پایان نامه های کامپیوتر
  • پایان نامه های مکانیک
  • پایان نامه های عمران
  • پایان نامه های صنایع
  • پایان نامه های برق
  • پایان نامه های مخابرات
  • پایان نامه های جوشکاری
  • پایان نامه های الکتروتکنیک
  • پایان نامه های گیاه پزشکی
  • پایان نامه های محیط زیست
  • پایان نامه های نفت
  • پایان نامه های مواد
  • پایان نامه های سازه
  • پایان نامه های شیمی
  • پایان نامه های معدن
  • پایان نامه های جوشکاری ترمیت
  • پایان نامه های متالوژی
  • پایان نامه های نساجی
  • پایان نامه های کشاورزی
  • پایان نامه های سرامیک
  • پایان نامه های الکترونیک
  • پایان نامه های ساخت تولید
  • پایان نامه های تاسیسات
  • پایان نامه های منابع طبیعی
  • پایان نامه های صنایع غذایی
  • پایان نامه های نقشه برداری
  • پاورپوینت های فنی مهندسی
  • پاورپوینت معماری
  • پایان نامه و مقالات علوم انسانی
  • پایان نامه های فناوری اطلاعات
  • پایان نامه های اقتصاد
  • پایان نامه های مدیریت
  • پایان نامه های حسابداری
  • پایان نامه های روانشناسی
  • پایان نامه های حقوق
  • پایان نامه های جغرافیا
  • پایان نامه های جهانگردی
  • پایان نامه های تربیت بدنی
  • پایان نامه های ادبیات فارسی
  • پایان نامه های علوم سیاسی
  • پایان نامه های علوم اجتماعی
  • پایان نامه های مدیریت صنعتی
  • پایان نامه های مدیریت روابط عمومی
  • پایان نامه های احکام و معارف اسلامی
  • پایان نامه های هنر
  • پایان نامه های گرافیک
  • پایان نامه های موسیقی
  • پایان نامه های صنایع دستی
  • پایان نامه و مقالات علوم پایه
  • پایان نامه های فیزیک
  • پایان نامه های پزشکی
  • پایان نامه های دامپزشکی
  • پایان نامه های دندانپزشکی
  • پایان نامه های زمین شناسی
  • پایان نامه های زیست شناسی
  • گزارش کارآموزی و کارورزی
  • کارآموزی برق و الکترونیک
  • کارآموزی بهداشت
  • کارآموزی حسابداری
  • کارآموزی حقوق
  • کارآموزی شیمی
  • کارآموزی عمران
  • کارآموزی خودرو
  • کارآموزی محیط زیست
  • کارآموزی مدیریت
  • کارآموزی معماری
  • کارآموزی مکانیک
  • کارآموزی ساخت و تولید
  • کارآموزی نقشه کشی
  • جزوات رشته های دانشگاهی
  • جزوات و نمونه سوالات کامپیوتر و IT
  • جزوات مشترک دانشگاهی
  • جزوات روانشناسی
  • جزوات مکانیک
  • جزوات عمران
  • جزوات معماری
  • جزوات مدیریت
  • جزوات حسابداری
  • جزوات زمین شناسی
  • جزوات مخابرات
  • جزوات برق و الکترونیک
  • جزوات تاسیسات
  • نمونه سوالات استخدامی
  • نمونه سوالات استخدامی بانک
  • نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش
  • نمونه سوالات استخدامی شهرداری
  • نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی
  • نمونه سوالات استخدامی دستگاه اجرایی
  • نمونه سوالات استخدامی فنی و حرفه ای
  • نمونه سوالات استخدامی وزارت خانه ها
  • نمونه سوالات استخدامی نظامی
  • سایر نمونه سوالات استخدامی
  • فیلم های دانشگاهی
  • کامپیوتر
  • برق
  • عمران
  • زبان
  • مدیریت
  • ریاضی
  • فیزیک
  • موسیقی
  • پزشکی
  • شیمی
  • داروسازی
  • فلسفه
  • مکانیک
  • هوافضا
  • اقتصاد
  • مطالب پربازدید
    مطالب تصادفی
    مطالب پیشین
  • دانلود پایان نامه استفاده از کلونی مورچه در مسیریابی در شبکه دیتاگرام (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • پایان نامه ارائه مدلی برای سیستم­های توصیه گر در شبکه های مبتنی بر اعتماد (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • ارزیابی پایداری گذرای سیستم قدرت با استفاده از داده های واحد های اندازه گیری فازور (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • جایابی بهینه خازن با هدف بهبود پروفیل ولتاژ و کمینه سازی تلفات توان شبکه توزیع واقعی (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • پایان نامه بررسی مسئولیت مدنی متصدیان حمل و نقل (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • پایان نامه بررسی تطبیقی استخدام در قانون استخدام کشوری با قانون مدیریت خدمات کشوری (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • پایان نامه بررسی تطبیقی شکنجه علیه زنان در کشورهای جهان سوم و پیشرفته (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • پایان نامه تهیه ی بسته ی نرم افزاری مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • پایان نامه مسوولیت مدنی ناشی از انتقال خون آلوده (یکشنبه 01 بهمن 1396)
  • پایان نامه شرط اسقاط یا تحدید مسئولیت در اسناد تجاری ( برات، سفته، چک ) (یکشنبه 01 بهمن 1396)

  • با سلام خدمت دوستان عزیز، در این پست از سایت کتاب الکترومغناطیس پارسه تقدیم می شود این کتاب در 14 فصل آماده شده هر فصل شامل آموزش درس همراه با مثال و تست های چهار گزینه ای همراه با پاسخ می شود این کتاب هم برای یادگیری و هم برای آمادگی کنکور کاربرد دارد. امیدوارم مفید باشد.

    دانلود کتاب الکترومغناطیس پارسه در ادامه:


    ادامه مطلب و دانلود

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    بازدید : 188 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    با سلام ،  کتاب الکترومغناطیس هیت یکی از مراجع درسی در بسیاری از دانشگاه ها می باشد. در این پست از سایت  با دانلود ویرایش ششم کتاب الکترومغناطیس هیت به همراه حل تمرین به زبان اصلی در خدمت شما هستیم. این کتاب در 14 فصل و 598 صفحه نوشته شده است و در پایان ، حل تمرین آن آورده شده است. امیدوارم مفید و مورد استفاده باشد.

    دانلود کتاب الکترومغناطیس هیت به همراه حل تمرین در ادامه:


    ادامه مطلب و دانلود

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    بازدید : 153 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    جزوه درس الکترومغناطیس پیش رو با نام الکترومغناطیس مهندسی مربوط به کلاس های درس استاد سامان راجبی از دانشگاه تبریز می باشد . در نگارش این جزوه از کتاب های الکترومغناطیس پارسه ، الکترومغناطیس میدان و موج دیوید چنگ ، مبانی الکترومغناطیس احمد صفایی ، رهیافت حل مسئله در الکترومغناطیس محمود دیانی و الکترومغناطیس مهندسی دکتر محمود طاهری از انتشارات جهش استفاده شده است . جزوه الکترومغناطیس مهندسی دانشگاه تبریز که توسط مهندسی محمد کاویانی برای مهندس یار ارسال شده  مشتمل بر 157 صفحه بوده و بصورت تایپ شده و زیبا تدوین شده است . بی شک جزوه الکترومغناطیس مهندسی دانشگاه تبریز را می توان یکی از کاملترین مراجع آموزشی برای درس الکترومغناطیس دانست . مباحث طرح شده در این جزوه عبارتند از :

    • مروری بر تجزیه و تحلیل برداری
    • شدت میدان الکتریکی
    • اختلاف پتانسیل الکتریکی
    • انرژی میدان الکتریکی
    • رساناها
    • عایق ها
    • تئوری تصویر
    • معادلات لاپلاس و پوآسن
    • شدت میدان مغناطیسی
    • قانون بیوساوار
    • قانون آمپر
    • نیرو و گشتاور در میدان مغناطیسی
    • مدارهای مغناطیسی
    • القاء مغناطیسی
    • انرژی در میدان مغناطیسی

    ادامه مطلب و دانلود

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    بازدید : 115 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    در نگارش این جزوه از مطالب - اشکال و... کتب الکترونیکی آموزشی متعددی از جمله کتاب کنکور پارسه استفاده شده است. لذا جا دارد از مولف این کتاب ارزشمند و مولفین سایر کتب کورد استفاده شده جهت تهیه این جزوه تشکر و قدردانی به عمل بیاوریم

     

    مراجع:

    1 - الکترومغناطیس میدان و موج - (دیوبد چنگ) انتشارات دانشگاه تهران - مترجم پرویز حبه دار مارالانی

    2 - مبانی الکترومغناطیس - (احمد صفایی) - انتشارات شیخ بهایی

    3 - رهیافت حل مسئله در الکترومغناطیس - مولف : محمود دیانی - ناشر : نص

    4 - الکترومغناطیس مهندسی - مولف : دکتر محمود محمد طاهری - ناشر : حهش

     

    می توانید جزوه فوق را در 157 صفحه در ادامه مطلب دانلود نمایید


    ادامه مطلب و دانلود

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    بازدید : 193 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران- گرایش راه و ترابری

     عنوان :ایمن سازی طرح هندسی راه های دوخطه برونشهری

    تعداد صفحات :180

    چکیده :

    روش مطرح شده در این پژوهش بر مبنای پارامتر جدید طراحی به نام نرخ تغییر انحنای یک قوس به همراه قوسهای اتصال آن ( CCRS )  می باشد. این پارامتر جدید برای داده های بسیاری از لحاظ نرخ تصادف ( AR ) و نرخ هزینه تصادفات ( ACR ) مورد آزمایش قرار گرفت و مشخص شد که می تواند به عنوان توصیف کننده اصلی ایمنی جاده ها باشد .

    با در نظرگیری این پارامتر جدید و نیز بر اساس اطلاعات زیادی که از سرعت عملکردی و آمار تصادفات در اروپا و آمریکا فراهم بود ، رده های طراحی ایجاد شدند تا مقاطع جاده ای را از نظر ایمنی ترافیک در سه سطح طراحی خوب (خطر کم)، متوسط(دارای نقص های ایمنی متوسط) و ضعیف (خطرناک) تقسیم بندی کنند. این گروه های طراحی بر اساس سه معیار ایمنی تقسیم بندی می شوند و یک فرآیند ارزیابی کمّی ( مقداری ) ایمنی را برای راههای دو خطه برونشهری ایجاد کرده اند. این سه معیار ایمنی عبارتند از :

    سازگاری در طراحی، پایداری در سرعت عملکردی، تناسب و هماهنگی در دینامیک رانندگی .

    به منظور دستیابی به یک فرآیند ارزیابی کلی و سراسری ، این سه معیار ایمنی با هم ترکیب شده و به صورت یک مقیاس ایمنی سراسری درآمدند. همچنین توصیه هایی برای درنظرگیری شعاع مناسب قوس هایی که بعد از طول مستقیم مماس می آیند ( در حالت با یا بدون قوس های اتصال کلوتوئید ) ارائه شده است و نیز نحوه جداسازی مماس های مستقل( طویل) از غیر مستقل( کوتاه ) بیان شده است.

    در نهایت به منظور انجام مطالعات موردی و بکارگیری معیارهای ایمنی بیان شده، اطلاعات محورهای قم-گرمسار و کرج-چالوس جمع آوری و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و سطح طراحی هر المان بیان گشت. با توجه به پلان مسیر، 10قطعه از محور کرج- چالوس که شامل 262 المان بود مورد بررسی و آنالیز قرار گرفت. در راستای رانندگی جهت رفت مسیر توسط معیارهای ایمنی  I و II و III و مقیاس ایمنی سراسری به ترتیب 30 و 33 و 115 و 47 نقطه حادثه خیز و در مسیر برگشت به ترتیب 30 و 36 و 115 و 67 نقطه حادثه خیز شناسایی شد.

     


    ادامه مطلب و دانلود

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    بازدید : 272 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()

    مقدمه و تاريخچه :

    امروزه در صنعت اتومبيل سازي حفظ ايمني سرنشينان خودرو فوق العاده مورد توجه قرار گرفته است . با توجه به اينكه سيستم ترمز مهمترين بخش ايمني خودرو محسوب مي گردد ، در چند ساله اخير پيشرفتهاي زيادي در اين زمينه انجام گرفته است . جديدترين اين پيشرفتها پيدايش سيستم ترمز ضد قفل ABS مي باشد . در اين پروژه هدف آن است كه اين نسل از ترمزها مورد بررسي قرار گيرد تا ان شاءالله زمينه اي براي ورود اين تكنولوژي به ايران فراهم شود . اين ترمزها به سبب پيچيدگي مكانيزمشان هنوز مورد توجه طراحان داخلي قرار نگرفته است كه يكي از دلايل آن عدم اطلاعات كافي و عدم آشنائي با اين سيستم مي باشد . اميد است اين پروژه مقدمه اي براي قدمهاي بعدي در راه ساخت و طراحي اين تكنولوژي در ايران باشد . (ان شاءالله)

    در اين پروژه ابتدا تاريخچه اي از پيدايش ترمزها ارائه خواهد شد . در فصل دوم به بررسي سيستم ترمز معمولي شامل كاسه اي و ديسكي و ساير اجزاي جانبي آن مي پردازيم .

    در فصل سوم سيستم ترمز پنوماتيكي مورد بررسي قرار مي گيرد و سپس در فصل چهارم و سيستم ترمز ضد قفل ABS و سپس مقايسه اي بين فصول دوم و سوم خواهيم داشت تا برتريها و معايب هركدام نسبت به يكديگر مشخص شود و در فصول بعدي مطالب مربوط به طراحي و محاسبه نيروهاي لازم آورده خواهد شد . نخست تاريخچه اي از پيدايش ترمزهاي اوليه تا كنون بيان مي كنيم :

    اولين موتور احتراقي در سال 1885 بوسيله بنز ساخته شد . توقف اين اتومبيل بوسيله يك لقمه ترمز بر روي محور دنده هرزگرد انجام مي گرفت . بعدها كه اتومبيل تكميل شد و سرعت آن افزايش يافت و از لحاظ وزن سنگين تر شد ، ترمزهاي مخصوصي براي آن طرح ريزي شد .

    تا سال 1900 ترمز دستي شامل ترمز ساده اي كه مستقيماً با سطح لاستيكهاي توپر اصطكاك پيدا مي كرد استفاده مي شد. اما از اين سال به بعد ترمزي ابداع شد كه توسط پدال عمل مي كرد و عبارت از يك نوار فلزي بود كه در خارج بر روي چرخ دندانه دار محور محرك عقب نصب شده بود و بصورت استوانه اي آن را احاطه مي كرد .

    در همين سال لنكستر(Lanchester) ترمز و كلاچ را در يك مجموعه مخروطي شكل متشكل كرد و در اولين ماشين ساخت انگلستان بكار گرفت .

    در سال 1905 ، انتقال حركت بوسيله چرخ دنده و محور جاي انتقال حركت توسط زنجير يا تسمه را گرفت و عموميت پيدا كرد و بيشتر اتومبيلها با پدالي كه انتقال حركت را به ترمز تأمين مي كرد مجهز شده بودند .

    در سال 1910 ميلادي ترمزهاي بيشتر ماشينهاي امريكائي روي چرخهاي عقب تأثير مي كرد . در اين سالها بسياري از عوامل مربوط به ترمز، مانند اهميت چسبندگي لاستيك به جاده اثرات چرخ قفل شده و غيره بخوبي شناخته شده بود و اين مطلب محقق شده بود كه جهت اعمال ترمز صحيح هر چهار چرخ بايستي ترمز شود ، و كوشش و اثر ترمز با نسبتي متناسب بين چرخ جلو و چرخ عقب سهيم باشد . با ترمز شدن چهارچرخ است كه بدون خطر ليز خوردن ماشين ، فاصله توقف به نصف تقليل مي يابد . سالها طول كشيد تا موضوع ترمز چهارچرخ مورد قبول عموم قرار گرفت . شكل عمده اين بود كه آرايشي براي ترمز ترتيب داده شود كه با تشكيلات و اتصالات فرمان و چرخهاي جلو و بطور كلي با تشكيلات سيستم فرمان و هدايت ماشين تداخل پيدا نكند .

    در فاصله دو جنگ جهاني اول و دوم ، احتياج به ترمز تا حدودي بيشتر احساس شد . چون سرعت ماشين ها رو به افزايش رفت همچنين بر تراكم ترافيك نيز افزوده شد .

    نظر به اينكه رانندگان به ترمز قوي احتياج داشتند و از طرفي ترمز قوي در چرخهاي عقب ، موجب سرخوردن ماشين مي شد ، فشار زيادي به طراحان ترمز وارد مي آمد تا ترمز چرخهاي جلو را تكميل كنند . در نتيجه ، بعد از گذشت ده سال از جنگ اول ، استعمال ترمز در هر چهار چرخ ، عموميت پيدا كرد . ظهور ترمز در چرخهاي جلو ، پس از جنگ ابتدا در خودروهاي بزرگ و گرانقيمت مانند هيسپانو ـ سوئيزا و هاچيكس(Hotchikss) و سپس درخودروهاي سبك و ارزان قيمت صورت پذيرفت . ساده ترين راه براي اعمال ترمز جلو استفاده از سيستم هيدروليك بود . ولي در طي ساليان متمادي اكثريت خودروها از سيستم مكانيكي استفاده مي كردند تا اينكه مزاياي هيدروليك براي همه روشن شد . چرخهاي اتومبيل بدون احتياج به دنده‌اي پيچيده ترمز مي شدند . جبران سائيدگي لنتها بطور خودكار صورت مي گرفت و تلفات اصطكاك بمراتب كمتر از سيستم مكانيكي بود ….


    ادامه مطلب و دانلود

    کسب درآمد با فروش فایل های سایت ما

    بازدید : 25 تاریخ : نویسنده : بهرام محمدپور | نظرات ()
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 309
    آمار سایت
  • آمار مطالب
  • کل مطالب : 1853
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 761
  • باردید دیروز : 1,347
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 761
  • بازدید ماه : 51,451
  • بازدید سال : 51,451
  • بازدید کلی : 632,924