تبلیغات شما تبلیغات شما

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 3993
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 6

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 18,004
    باردید دیروز : 2,997
    گوگل امروز : 14
    گوگل دیروز : 29
    بازدید هفته : 18,004
    بازدید ماه : 71,441
    بازدید سال : 830,732
    بازدید کلی : 6,402,255

آخرین فروش های موفق

پایان-نامه-بررسی-تاثير-بانكداری-الكترونيكی-بر-ارتقای-عملكرد-بانك-ملت
پایان نامه بررسی تاثير بانكداری الكترونيكی بر ارتقای عملكرد بانك ملت
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 171
حجم فایل: 1349 کیلوبایت

پایان نامه بررسي تاثير بانكداري الكترونيكي بر ارتقاي عملكرد بانك ملت
تعداد صفحات : 171 صفحه
قابل ویرایش

تجارت الكترونيكي از بهترين نمونه‌هاي بكارگيري فناوري ارتباطات و اطلاعات (ICT) براي مقاصد اقتصادي است. استفاده از اين فناوري موجب رشد و توسعه اقتصادي، بهبود كارايي تجاري و تسهيل همگرايي كشورها و به ويژه كشورهاي در حال توسعه در اقتصاد جهاني گرديده است. فناوري ارتباطات و اطلاعات امكان افزايش قابليت رقابت‌پذيري بنگاهها را فراهم ساخته و همچنين به ايجاد مشاغل جديد مي‌انجامد.طي چند دهه اخير حجم تجارت الكترونيكي جهاني در اثر تحولات گسترده فناوري ارتباطات و اطلاعات، رشد قابل توجهي را تجربه نموده است(Yasir Ali,2010). بر اساس تحقيقات مؤسسه فارستر پيش‌بيني مي‌شود طي دوره 2012 حجم تجارت الكترونيكي به طور متوسط سالانه بيش از 58 درصد رشد نموده و از 3293 ميليارد دلار در سال 2008 به بيش از 18837 ميليارد دلار در سال 2012 بالغ گردد. با توجه به اينكه مبادلات پولي و مالي جزء لاينفك مبادلات تجاري است، از اينرو همگام با گسترش حجم تجارت الكترونيكي جهاني، نهادهاي پولي و مالي نيز به منظور پشتيباني و تسهيل تجارت الكترونيكي به طور گسترده‌اي به استفاده از فناوري ارتباطات و اطلاعات روي آورده‌اند. در نتيجه طي چند دهه اخير سيستم‌هاي پرداخت الكترونيكي به تدريج در حال جايگزيني با سيستم‌هاي پرداخت سنتي مي‌باشند. در اين ميان بانكها نيز با حركت به سوي بانكداري الكترونيكي و عرضه خدمات مالي جديد، نقش شايان توجهي در افزايش حجم تجارت الكترونيكي داشته‌اند(Diam,2006).
لذا تحقیق حاضر با عنوان " بررسي تاثير بانكداري الكترونيكي بر ارتقاي عملكرد بانك ملت" در پی بررسی و تبيين تاثیر مکانیزم های مختلف بانکداری الکترونیک بر عملکرد بانکها (موردی بانک ملت) و ارائه راهکارهایی جهت ارتقاء عملکرد بانک ملت در راستای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک می باشد. در این فصل از تحقیق به ارائه کلیات پژوهش از جمله بیان مسئله، اهداف، سوالات، فرضیات و ... پژوهش می پردازیم.
1.2 تشریح و بیان مساله
توجه به ابعاد مختلف كاربرد سيستم هاي تجاري كه در سطوح عالي دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد و اين كه كاربردهاي مختلف آن در چارچوب و ميزان امكانات هر كشور تا چه حد قابل استفاده مي باشد، مي تواند تا حد بسياري به تغيير ديدگاه ها در خصوص استفاده از اين سيستم ها براي ارتقاء جايگاه تجاري شان كمك شاياني داشته باشد(Jalal-Karim,Hamdan ,2010) . يكي از انواع سيستم هايي كه در مبادلات تجاري در سال هاي اخير با انواع كاربرد هاي خود جاي زيادي را باز كرده است سيستم "پرداخت الکترونیکی"مي باشد. اين سيستم كه به باور بسياري از مردم جامعه ، تنها براي سهولت در نقل و انتقال وجوه در هنگام خريد و عدم نياز به حمل پول مي باشد، داراي كاربردهاي بسيار زيادي در سيستم هاي بانکداری، حسابداري ، فروشگاهي، انبارداري و مواردي از آن جمله مي باشد و در واقع به همين علت نيز در كشور هاي در حال توسعه و يا حتي توسعه نيافته داراي سهم اندكي در تجارت الكترونيكي در سطح دنيا است زيرا در اين جوامع شناخت كافي در خصوص به كار گيري برخي از تكنولوژي هاي روز به وجود نمي آيد و از اين بابت نمي توان بر روي به كار گيري درست و مثمر ثمر برخي از انواع اين تكنولوژي ها حساب كرد (انجمن های تخصصی پرداخت الکترونیکی و پایانه های فروشگاهی، 1389). بنابراین می توان گفت که استفاده ازپیشرفت های فناوری اطلاعات و ارتباطات درزمینه کسب و کار موجب فناوری نوینی به نام بانکداری الکترونیکی گردیده است. بکارگیری تجارت الکترونیک ازطرفی سبب ساده سازی انجام کسب و کار و کاهش هزینه های بنگاه های اقتصادی گردیده و از طرف دیگر افزایش مشتریان به تبع آن افزایش سطح رضایت مندی آنان را در بردارد(Khrawish,, Al-Sa'di ,2011). تجارت الکترونیکی شامل فعالیت های متنوعی مانند تجارت الکترونیکی کالا و خدمات، تحویل آن لاین، انتقال پول الکترونیکی حراج های اینترنتی و.... می باشد(Sana Haider Sumra,2011). همان گونه که شعار شرکت های بزرگ درتجارت الکترونیک جهانی فکرکردن و محلی عمل کردن است، ایران نیز مانند سایر کشورها، دارای شرکت های بسیاری است که برای توسعه بازار خود به اینترنت وابسته اند. تجارت و بانکداری الکترونیکی در ایران در مرحله نوپایی به سرمی برد لذا انجام هر گونه پژوهش و تحقیقی در رابطه با بانکداری الکترونیک توجیه پذیر است و از آن جمله پژوهش ار رابطه با تاثیر مکانیزم های مختلف بانکداری الکترونیک و عملکرد بخصوص در فضای رقابتی بانکی کنونی کشور، از اهمیت بسیاری برخوردار است. موضوعی که در این تحقیق نیز درصدد بررسی و تحلیل آن هستیم.
....
....

پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-نوع-حسابرس-و-مدیریت-سود-در-صنعت-بانکداری
پایان نامه بررسی رابطه بین نوع حسابرس و مدیریت سود در صنعت بانکداری
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 161
حجم فایل: 751 کیلوبایت

پایان نامه بررسی رابطه بین نوع حسابرس و مدیریت سود در صنعت بانکداری
تعداد صفحات : 161 قابل ویرایش

چکیده :
مدیریت سود یکی از موضوع¬های پر¬طرفدار بین سرمایه¬گذاران، قانون¬گذاران، تحلیل¬گران و عموم کاربران صورت‌های مالی است. به گفته¬ فیشر مدیریت سود دخالت هدفمند مدیران در فرآیند گزارشگری مالی برون سازمانی است. یکی از راه¬های کاهش مدیریت سود ارتقای کیفیت حسابرسی است زیرا شرکت¬هایی که سود را دستکاری و مدیریت می¬کنند بیشتر مستعد این هستند که گزارش حسابرسی تعدیل¬شده (غیر¬مقبول) داشته باشند و شرکت¬هایی که صورت¬های مالی حسابرسی شده ارائه کنند دارای محتوای اطلاعاتی و سود با کیفیت بیشتری هستند. حسابرسی با کیفیت بالاتر، با احتمال بیشتری عملکرد¬های حسابداری مورد تردید را کشف می¬کند، زیرا موسسه های حسابرسی باکیفیت دارای تخصص، منابع و انگیزه¬های بیشتری برای کشف اشتباه و تقلب هستند. در این تحقیق درصدد بررسی و آزمون علمی این موضوع و تبیین رابطه نوع حسابرس با مدیریت سود در صنعت بانکداری هستیم. در این راستا با درنظر گرفتن ده بانک ملی، صادرات، ملت، تجارت،کارآفرین،پاسارگاد، پارسیان، پست بانک، سرمایه، اقتصاد نوین و اطلاعات سالهای 1385 الی 1389، مدیریت سود براساس نوسان پذيري سودها نسبت به نوسان جريان هاي نقدي ارزيابي می شود. حسابرس دولتی، سازمان حسابرسی و حسابرس غیر دولتی، موسسات حسابرسی غیر دولتی عضو جامعه حسابداران درنظر گرفته می شوند. جهت تحلیل اطلاعات از ضریب همبستگی اسپیرمن و آزمون کای دو و روش رگرسیون لوجستیک با آزمون های معتبر والد جهت آزمون معني دار بودن ضرايب مدل و آزمون هایی نظیر مک فادن جهت ارزیابی نکویی برازش و کارایی مدل استفاده می شود. علاوه بر متغیر مستقل نوع حسابرس، متغیرهای کنترلی دیگری نیز در مدل وارد گردیده اند. با توجه به نتایج همبستگی اسپیرمن، تنها بین میزان تسهیلات موزون شده (با ضریب همبستگی277/0) و هزینه حقوق صاحبان سهام موزون شده (با همبستگی410/0) و مدیریت سود رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. طبق نتایج حاصل از آزمون کای اسکور بین نوع حسابرس( خصوصی و دولتی) با مدیریت سود رابطه معنی داری وجود ندارد. همچنین نتایج رگرسیون لوجیت حاکی است متغیرهای اندازه بانک، تسهیلات اعطایی موزون شده، حقوق صاحبان سهام موزون شده و هزینه جبران وام های نکول شده بر مدیریت سود بانکها تاثیر معنی داری دارند ولی سایر متغیرهای مدل از جمله نوع حسابرس، تغییرات کل دارایی‌ها و تغییر در جریان نقدی نمی توانند بر مدیریت سود بانکها تاثیر معنی داری داشته باشند.

پایان-نامه-رابطه-مدیریت-دانش-و-اثر-بخشی-سازمان-ها-نقش-قابلیت-های-سازمانی-و-استراتژی-های-تجاری
پایان نامه رابطه مدیریت دانش و اثر بخشی سازمان ها، نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 141
حجم فایل: 1074 کیلوبایت

پایان نامه رابطه مدیریت دانش و اثر بخشی سازمان ها، نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری
تعداد صفحات : 141 صفحه و قابل ویرایش


امروزه، برای تشریح وضعیت سازمان ها اصطلاحات گوناگونی مثل عصر فراصنعتی، عصر اطلاعات و یا جامعه دانشی برای توصیف وضعیت کنونی به کار می رود. صرف نظر از اصطلاحات مذکور، اغلب صاحبنظران معتقدند که یکی از موضوعات مهم مطرح شده دراین دوره، مفهوم مدیریت دانش است؛ مفهومی که هیجان ایجاد کرده و باعث بحث و مناظره‌ی فراوان شده است. مدیریت دانش رویکردی است که به سرعت در حال تکامل است و به چالش های اخیر برای افزایش کارایی و بهبود اثر بخشی فرایند های تجاری محور، همراه با نوآوری مستمر، توجه زیادی دارد. نیاز به مدیریت دانش براساس رشد ادراک جامعه تجاری، از این واقعیت سرچشمه می‌گیرد که دانش در عملکرد سازمانی و دسترسی به مزیت رقابتی پایدار، عنصری مهم تلقی می شود (Davenport ، 1999، P5). چنین تغییر جهت اساسی و در سطح بالایی، پیامدهای مهمی در فرایند های سطوح میانی و پایانی در سازمان دارد. در حقیقت، جذب و بکارگیری مفاهیم، ابزارها، تکنیک ها و استراتژی های مدیریت دانش در تحولات آینده، به منظور استقرار شرکت های دانش محور، به سادگی امکان پذیرنیست؛ چرا که نیازمند انتخاب صحیح ابزارها و تکنیک‌هایی است که به شیوه ای هماهنگ به کار گرفته شوند. بطور خلاصه، مدیریت دانش را فرآیند خلق، ارزیابی، ارائه، توزیع و کاربرد دانش می دانند(Choi & Lee، 2003، p 44). سازمان های موفق دریافته اند که دانش مهمترین دارایی آنهاست وبرخی اصول اساسی مدیریت دانش، در کارکنان وسازمان وجود دارد وآنان به مدیریت دانش به عنوان عامل کلیدی موفقیت در سازمان می نگرد. مدیریت دانش متشکل از دامنه ای از استراتژیها ورویه هاست که در یک سازمان برای رسیدن به اهداف آن با استفاده بهینه از دانش و یا توانایی یک سازمان در استفاده از سرمایه معنوی (تجربه ودانش فردی نزد هر فرد) و دانش دسته جمعی به منظور دستیابی به اهداف خود از طریق فرآیندی شامل تولید دانش، تسهیم و انتقال دانش واستفاده از آن به کمک فناوری است.(Kanapeckiene,2010, P 63). ایجاد مزیت رقابتی استراتژیک نیازمند نوع جدیدی از سازمان ها می باشد که قابلیت ایجاد دانش برای حداکثرسازی رقابت و موفقیت استراتژیک را داشته باشند(Skyrme,2001,p89). برای اینکه سازمان بتواند رابطه بین دانش و استراتژی را تبیین کند، باید برنامه استراتژیک خود را پیکربندی نماید و دانش مورد نیاز برای اجرای استراتژی را شناسایی و آن را با دانش موجود مقایسه کند تا شکاف دانش استراتژیک مشخص شود(Halawi, 2006,p64). در این تحقیق با درک ضروریت و اهمیت موضوع، درصدد شناسایی استراتژي هاي مديريت دانش و نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری در اثر بخشی سازمان ها می باشیم. این فصل از تحقیق مشتمل بر مقدمه و کلیات تحقیق، پرسش، فرضیات، اهداف وضرورت انجام تحقیق می باشد.

رابطه مدیریت دانش و اثر بخشی سازمان ها، نقش قابلیت های سازمانی و استراتژی های تجاری أ‌

پایان-نامه-سنجش-تفکر-سیستمی-در-شرکت-پتروشیمی-مروارید-و-تاثیر-آن-بر-ابعاد-بهره-وری-نیروی-انسانی
پایان نامه سنجش تفکر سیستمی در شرکت پتروشیمی مروارید و تاثیر آن بر ابعاد بهره وری نیروی انسانی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 127
حجم فایل: 596 کیلوبایت

پایان نامه سنجش تفکر سیستمی در شرکت پتروشیمی مروارید و تاثیر آن بر ابعاد بهره وری نیروی انسانی
تعداد صفحات : 127 صفحه قابل ویرایش

1.1 مقدمه
مشكلات جوامع انساني و سازمان ها روز به روز پيچيده تر و حل آنها نيازمند تفكر بهتر است. موارد فراواني وجود دارد كه تلاش مديران و مسئولان براي حل يك مشكل، فقط موجب تسكين آن بوده و پس از مدت كوتاهي، وضعيت مانند قبل شده يا منجر به ايجاد مشكلاتي بزرگتر و بدتر گرديده است. تصميم گيري و يادگيري اثربخش در دنيايي با پيچيدگي فزاينده، نيازمند تفكر سيستمي است(Montana، 2010). بدین معنی که باید مرزهاي مدل هاي ذهني خود را گسترده تر كنيم و ابزارهايي خلق كنيم تا با استفاده از آن ها درك كنيم چگونه ساختار سيستم هاي پيچيده، سازنده رفتار آنها است. هدف تفكر سيستمي، بهبود درك ما از ارتباط عملكرد هر سازمان با ساختار دروني و سياستهاي عملياتي آن و نيز سياستهاي عملياتي مشتريان، رقبا، تامين كنندگان است تا از اين درك براي طراحي سياست هاي مؤثر اهرمي استفاده كنيم. این سیاست ها که از سوی مدیران موفق به صورت کاملاً برنامه ریزی شده اجرا می شود در گسترش سازمان مربوطه و بهبود بهره وری سازمان نقشی بسیار مهم و حیاتی دارد. با توجه به اهمیت این موضوع، در این فصل از پژوهش به بررسی کلیات تحقیق شامل بیان مسأله، اهداف، ضرورت و سؤالات تحقیق خواهیم پرداخت.

بررسی-تاثیر-شیوه-های-مختلف-تأمین-مالی-بر-نسبت-های-سودآوری-شرکت-های-پذیرفته-شده-در-بورس-اوراق-بهادار
بررسی تاثیر شیوه های مختلف تأمین مالی بر نسبت های سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 101
حجم فایل: 314 کیلوبایت

پایان نامه بررسی تاثیر شیوه های مختلف تأمین مالی بر نسبت های سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
تعداد صفحات : 101 صفحه قابل ویرایش

چکیده :
پيشرفت در صنعت هر کشور و رشد توليدات، مستلزم برنامه هاي سرمايه گذاري کوتاه مدت، ميان مدت و بلندمدت است و از طريق آن مي توان به پشتوانه عظيمي در اقتصاد دست يافت. یکی از مهمترین عوامل محرک که نقش تسریع کننده جهت دستیابی کشورها به مرحله توسعه یافتگی دارد، کفایت سرمایه و مقوله تامین مالی است. براي تأمين سرمايه مورد نياز، راه هاي متفاوتي وجود دارد. اين راه ها عمدتاً عبارت است از: استفاده از بدهي، استفاده از سرمايه سهامداران در قالب سهام عادي، استفاده از سود انباشته، ترکيبي از اين روشها و غیره. آنچه که در این بین از اهمیت بالایی برخوردار است، این است که هر شرکت از کدام منبع تامین مالی و به چه اندازه (در شرایط مختلف بازار) استفاده نماید چراکه روش‌های مختلف تامین مالی، ریسک و بازده متفاوتی داشته و متغیرهای مختلف اقتصادی، حسابداری، عملکردی، نقدینگی و سودآوری شرکت تحت تاثیر روشهای مختلف تامین مالی، دچار تغییرات محسوسی می‌گردند. بنابراین با درک ضرورت و اهمیت بالای این موضوع، در این تحقیق، تاثیر روشهای مختلف مرسوم تامین مالی(سود انباشته، سهام عادی و بدهی) بعنوان متغیرهای مستقل بر سودآوری شرکتها (بازده دارايي¬ها، حاشيه سود عملیاتی، حاشیه سود خالص و بازده حقوق صاحبان سهام) بعنوان متغیرهای وابسته بررسی شده اند. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردي و از نظر ماهیت روش، توصيفي، شاخه همبستگي و از لحاظ جمع آوری داده ها، جزء تحقیقات کتابخانه ای بشمار می رود. با توجه به حوزه مورد مطالعه و بعلت محدود بودن تعداد نمونه، از روش نمونه گیری تمام شماری استفاده شده است و کلیه شرکتهای گروه نفت و پتروشیمی و محصولات شیمیایی فعال در بورس اوراق بهادار تهران (33 شرکت) جزء نمونه آماری می باشند. قلمرو زمانی از سال 1383 تا 1388می باشد. با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و روش رگرسیون حداقل مربعات، نتایج و آزمون فرضیات تحقیق نشان می دهد : بين تأمين مالي از طريق : سود انباشته، سهام عادي، بدهي و بازده حقوق صاحبان سهام رابطه¬ معنادار وجود ندارد. بین تأمين مالي از طريق سود انباشته و سهام عادي (متغیرهای مستقل) و بازده داراييها، حاشيه سود عملياتي و حاشيه سود خالص (متغیرهای وابسته) رابطه¬ معنادار وجود ندارد. بین تأمين مالي از طريق بدهي و متغیرهای وابسته : بازده داراييها (با اندازه 47/0+)، حاشيه سود عملياتي (با اندازه 21/0-) و حاشيه سود خالص (با اندازه 22/0-) ارتباط معنی دار وجود دارد.

کلیدواژه: سهام عادي، بدهي، بازده حقوق صاحبان سهام، بازده دارایی، سود عملیاتی،سود خالص سودآوری


طراحی-مدلی-جهت-اندازه-گیری-کیفیت-خدمات-آموزشی-دانشگاه-ها-و-سنجش-کیفیت-خدمات-آموزشی
طراحی مدلی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ها و سنجش کیفیت خدمات آموزشی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 15
حجم فایل: 275 کیلوبایت

طراحی مدلی جهت اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه ها و سنجش کیفیت خدمات آموزشی دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت معلم تهران با استفاده از مدل طراحی شده
تعداد صفحات : 15 صفحه
چکیده
يكي از مهم ترين عوامل موثر بر موفقيت تمامی سازمان ها و مؤسسات اعم از دولتي يا غير دولتي، رضايتمندي مشتريان آن سازمان مي باشد از طرفی دیگر از عوامل تاثیر گزار بر رضایتمندی مشتریان، کیفیت خدمات ارائه شده توسط آن سازمان می باشد. نظام آموزشی کشور، به عنوان یک سازمان، دارای مسئولیت های فراوانی در جامعه است که مهمترین این وظایف، ارائه آموزش با کیفیت بالا می باشد. این در حالی است که اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی دارای روش مشخصی برای محاسبه نمی باشد. در این تحقیق با در نظر گرفتن جامعه آماری مشمول بر 414 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه تربیت معلم در محدوه سال تحصیلی 2011 در پی ارائه مدلی برای اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی می باشیم. در این راستا پرسشنامه ای تدوین و بر اساس ابعاد پنجگانه کیفیت خدمات آموزشی شامل: ظاهر خدمت، قابلیت اطمینان بودن خدمت، پاسخگویی خدمت، امنیت و اعتماد خدمت و نهایتاً همدلی خدمت، به پنج فرضیه تحقیق پاسخ گفته می شود. نتایج تحقیق نشان می دهد که انتظارات دانشجویان در هر پنج بعد کیفیت خدمات اموزشی از ادراک آنها بیشتر می باشد.
کلمات کلیدی: کیفیت خدمات آموزشی، ابعاد کیفیت خدمات آموزشی ، اندازه گیری کیفیت خدمات آموزشی

پایان-نامه-ارائه-چارچوبی-برای-رتبه-بندی-عوامل-موثر-بر-خرید-اینترنتی-با-استفاده-از-سیستم-های-فازی
پایان نامه ارائه چارچوبی برای رتبه بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از سیستم های فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 854 کیلوبایت

پایان نامه ارائه چارچوبی برای رتبه بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از سیستم های فازی
تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش

1.1 مقدمه
رقابت در عرصه جهاني مستلزم اجرا و برنامه ريزي استراتژي هاي رقابتي است. اين استراتژي ها با توجه به نوع نگاه مشتريان در جهان در حال تغيير است و شكل سنتي قبلي را ندارد. بكارگيري نوآوري هاي فناوري در زمينه هاي تجاري تأثيرات شگرفي داشته است . بكارگيري نوآوري هاي فن آوري، نوعي تغيير است كه بر فرآيندها واجزاء سيستم تجاري تأثير مي گذارند وعموماً اثرات مثبتي بر جاي مي گذارند. يكي از نوآوري¬هاي مذكور بكارگيري ابزارهاي الكترونيكي و بويژه اينترنت درسيستم تجاري است.
در فرایند تصمیم گیری مشتری، ا عتماد و اطمینان بسیار تاثیر گذار ا ست. هر چقدر میزان ا عتماد او به اطلاعات کسب شده و کیفیت محصول بیشتر باشد، میزان خسارت های احتمالی وارد شده به فرد در اثر تصمیم گیری و انتخاب و خرید کالای مورد علاقه اش کمتر خواهد شد(Mckning& chervang,2001, Hetal,2010).
با توجه به اهمیت خرید اینترنتی در عصر کنونی و برخی موانع بر سر راه ا ین موضوع، که باعث می شود افراد با وجود مزایا و اهمیت خرید ا ینترنتی از استفاده و کار با این تکنولوژی خودداری کنند، بررسی موانع و ارائه راهکارهایی در این زمینه ضروری به نظر می رسد.

ارزیابی-رویکرد-تفکر-استراتژیک-در-سازمان-و-ارائه-راهکارهای-بهبود-آن-(مطالعه-موردی-شرکت-یاپکو)
ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 164
حجم فایل: 1015 کیلوبایت

پایان نامه ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو)
تعداد صفحات : 164 و قابل ویرایش

چکیده

تفكر استراتژيك به معناي درك و تحليل موقعيت بيروني و دروني سازمان و تركيب بهينه بين آنها منجر به تدوين استراتژي هاي مناسب مي شود. از طريق تفكر استراتژيك بهتر مي توان از فرصت هاي محيطي جهت كسب مزيت ر قابتي استفاده و تهديدات محيطي را تبديل به فرصت نمود. در این پژوهش به ارزیابی رویکرد تفکر استراتژیک در سازمان و ارائه راهکارهای بهبود آن (مطالعه موردی شرکت یاپکو) پرداخته شده است. تفکر استراتژیک در هر یک از سطوح فردی، گروهی و سازمانی مورد بررسی قرار گرفته است و با استفاده از آزمون تی-استیودنت آزمون شده است که رویکرد تفکر استراتژیک در شرکت یاپکو در شرایط مطلوبی قرار دارد یا خیر. همچنین با استفاده از آنالیز فاکتور (PLS) به برآورد ضرایب تاثیر گذاری و تعیین اولویت هر یک از سطوح تفکر استراتژیک پرداخته شده است. نتایج حاکی از آن است که شرکت یاپکو در زمینه اجرای هر یک از سطوح تفکر استرتژیک در سازمان در شرایط مطلوبی قرار دارد. همچنین ضریب تاثیرگذاری تفکر استراتژیک در سطح فردی برابر با 557/0 میباشد و بیشترین تا ثیر را داراست. به همین ترتیب ضریب تاثیرگذاری تفکر استراتژیک در سطح سازمانی برابر با352/0 و در سطح گروهی برابر با 139/0 میباشد. همچنین نتایج آزمون رتبه بندی فریدمن نشان داده است که تفکر استراتژیک در سطح سازمانی از اهمیت بیشتری برخودار است. لذا لازم است مدیران سازمان به تفکر استراتژیک در سطح سازمانی توجه بیشتری داشته باشند و در زمینه اجرای فرهنگ سازمانی، مشارکت مدیریت میانی، ساختار سازمانی و فرآیندها و سیستم ها اقدامات لازم را انجام دهند.
کلید واژه: تفکر استراتژیک، شرکت یاپکو، فرهنگ سازمانی

پایان-نامه-اولویت-بندی-عوامل-crm-در-راستای-افزایش-میزان-وفاداری-مشتریان-با-روش-ahp-فازی
پایان نامه اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 103
حجم فایل: 749 کیلوبایت

عنوان پایان نامه: " اولویت بندی عوامل CRM در راستای افزایش میزان وفاداری مشتریان با روش AHP فازی ( مطالعه موردی: بانک پارسیان)"
تعداد صفحات : 103 و قابل ویرایش

3.1 مقدمه
در این پژوهش به بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در راستای وفاداری مشتریان پرداخته میشود. این تحقیق کاربردی است و از توزیع و گردآوری اطلاعات بین کارشناسان و مشتریان بانک پارسیان استفاده میشود. ابتدا مختصری از روش پژوهش، جامعه و نمونه ، سوالات و فرضیات، مدل مفهومی و شاخص های هر عامل ذکر میشود. در ادامه به روش تجزیه و تحلیل اطلاعات و تشریح آن پرداخته میشود.

پایان-نامه-بررسی-رابطه-فرهنگ-سازمان-و-خلاقیت-سازمانی-در-سازمان-امور-مالیاتی-کشور
پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 177
حجم فایل: 1689 کیلوبایت

پایان نامه بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور
تعداد صفحات : 177 صفحه و قابل ویرایش

چکیده
این پژوهش به بررسی رابطه فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی در سازمان امور مالیاتی کشور پرداخته است. ابعاد فرهنگ سازمان با استفاده از پرسشنامه هافستد بصورت فاصله قدرت، اجتناب از عدم اطمينان ، فرد گرائي و مرد سالاري مورد استفاده قرار گرفته است. جامعه مورد بررسی در این پژوهش مشتمل بر 360 نفر (مدیران و کارکنان واحدهای امور مالیاتی شرق تهران) می باشد. روش نمونه گیری تصادفی بوده و با استفاده از فرمول کوکران، تعداد نمونه 186 برآورد گردیده است. اطلاعات گردآوری شده از دو پرسشنامه فرهنگ سازمانی هافستد و خلاقیت سازمانی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری تجزیه و تحلیل شد. نتایج حاکی از ارتباط معنی دار در جهت مستقیم بین فرهنگ سازمان و خلاقیت سازمانی میباشد. باتوجه به نتایج فردگرایی/ جمع گرایی با ضریب 357/0 و پس از آن فاصله قدرت با ضریب 263/0 بیشترین تاثیر را در جهت مستقیم با خلاقیت سازمانی داشته اند. همچنین مردسالاری با ضریب 325/0 - بیشترین تاثیر را در جهت معکوس و بعد از آن اجتناب از عدم اطمینان با ضریب 180/0 - را دارا بوده اند.

کلیدواژه: خلاقیت سازمانی، فرهنگ سازمانی، فردگرایی ، فاصله قدرت، سازمان امور مالیاتی کشور

تبلیغات شما تبلیغات شما

دسترسی سریع

کدهای اختصاصی